I väntan på barnen

Det blev trots allt en bra sömn för mig i natt. Enligt min aktivitetsklocka så sov jag mellan 23.19 och 06.44 och under natten har jag dessutom bara haft 9 vakna minuter. Jag ser det lite som en seger. Ett steg i rätt riktning. Mitt mål är ju att få minst 7 timmar och 30 minuters sömn varje natt. Det sker inte i vanliga fall när jag är ensam.

Men jag känner mig utvilad. Sitter här i soffan och njuter av en kopp kaffe.

 
Tvättmaskinen är i full gång. Den är lagom klar när tjejerna kommer hem. Rickard sa att han kommer med dem vid nio, så en timme kvar lite drygt! Som jag väntar!

Det är en grå dag idag också. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt. Vi får nog ta dagen lite som den kommer! Det är ganska skönt med oplanerade dagar också! 

Jag hoppas att ni läsare får er en fin söndag! 
 
1 Days by Johanna:

skriven

Skönt du sovit så pass ändå och att du känner dig utvilad! :) Här är med en grå dag, solen försöker ta sig fram då och då.

Ja förstår om du tycker det är långt och åka, men det vore kul. Sovplats finns :)

2 Vicki:

skriven

Vilka fina blommor!!

Vad är det för en klocka? Vart köper man en sådan? Lät spännande!

Ha det gott,Vicki

Svar: Jag har en aktivitetesklocka från Fitbit. Så har man en app i telefonen. Mäter både steg, puls, träning och lite annat också. Därav sömnens koll. Är jätte nöjd med min klocka :)
Marie

Kommentera här: