Ibland måste man bara

Livet. Det är inte så himla enkelt. Det finns saker som man bara måste göra.

 
Jobbiga beslut måste man ta. Man måste ta hand om sig själv. Och såklart sina nära och kära. Man måste se framåt, trots att just nu är riktigt tufft. Ibland måste man bara..

Ibland måste jag bara åka upp till min mormors grav och sätta mig där. En enkel blomma för att förgylla hennes plats för stunden. Tanka upp mig själv på något vis.
Ibland måste jag bara få ligga i fosterställning i sängen, utan att höra av mig till någon. 
Ibland måste jag få göra massa saker som får mig att må gott, kanske shoppa eller unna mig en tur till frisören.
Ibland måste jag bara..

Just nu vet jag inte vad jag måste. Det känns lite kaos vart jag än vänder mig. Men jag står här. Hemma med mina tjejer. Rickard är ett enormt stöd för mig just nu. Just nu säger kroppen ifrån. Allt gör ont. Trots att jag inte jobbar eller anstränger mig allt för mycket för att sköta hushållet. Det gör bara ont.

Men jag vet att efter det här kommer jag tillbaka mycket starkare ♥
 

Kommentera här: