En sämre dag

Vet inte riktigt vad jag gjorde igår som gjorde att min tisdag startade med hemskt onda armar. Jag orkade knappt fixa håret på tjejerna imorse och de fick själva välja kläder för en gångs skull. Jag tog mina värktabletter och bäddade ner mig i sängen igen. Vid klockan 10 var jag skaplig i armarna och kunde i alla fall ta mig upp och bli människa. Har ringt vårdcentralen och ska bli uppringd strax efter klockan 16. Det är ju egentligen meningen att jag ska börja jobba heltid på måndag, men det lär jag nog inte klara av. Så får se vad läkaren har att säga.



Istället passade jag på att sitta ute i solen på min baksida efter lunchen. Det var riktigt skönt och energigivande.
Har ni njutit av det härliga vädret? Hört att det blir sämre väder redan imorgon här hos oss.

Nu är jag dock helt slut igen och väntar på att mamma ska komma hit och laga middag. Vilja har basketträning så jag har bara hämtat hem Meja och Ninja. Maken hämtar Vilja i idrottshallen efter basketträningen och tar in henne till ishallen till hockeyträningen. Ninja vet dock att grabbarna har träning idag så risken att hon vill med är ju stor. Igår var hon ju besviken att det var frivillig träning och bara 3 stycken av spelarna dök upp. Hon vill ju träffa alla. 

Jag ska ta och fortsätta min vila. För det är det enda jag orkar med!
 
1 Days by Johanna:

skriven

Hoppas det känns bättre i armarna idag och att du kan forstätta jobba lite mindre ett tag till

Svar: Armarna är inte bättre, men hatar verkligen att vara hemma från jobbet så jag gjorde så gott jag kunde idag. Blev ju en bra dag i alla fall :)
Marie

Kommentera här: