LCC hos Nordicfeel.se

Sponsrat inlägg

Efter första tvätten av håret när jag hade slingat det så tyckte jag att vissa partier i håret blev mer gult än blont. Det gjorde mig riktigt missnöjd faktiskt. Även fast jag ville vara nöjd!
Då var jag väldigt glad över att lillesyster har lite kläm på det där med färgat hår. Så med hjälp av henne så beställde jag hem silvershampoo och silverbalsam från LCC, Löwengrip Care & Color, via Nordicfeel.se (adlink)

 
Redan efter första tvätten med produkterna märkte jag själv en liten skillnad på den gula nyansen. Nu efter flera tvättar så är jag nöjd med den blonda nyansen. Önskar dock kanske att jag hade färgat hela håret blont istället för att bara slinga det. 

318 kronor kostade produkterna då Nordicfeel.se (adlink) har gratis frakt. Kanske låter dyrt men jag tycker att produkterna är dryga så det behövs inte mycket vid varje tvättning. Det innebär ju att produkterna lär räcka länge i och med att jag bara tvättar håret två gånger i veckan med dessa. 

 
Förpackningarna är väldigt stilfulla att ha ståendes framme. Till skillnad mot många andra shampoo- och balsamförpackningarna som ska vara så himla färgglada.

Nordicfeel.se (adlink) har dessutom riktigt snabb leverans. Jag beställde mitt paket på torsdagen. På fredagen kunde jag sen hämta ut mitt paket hos mitt postombud. Fraktfritt och snabb leverans gillas riktigt mycket hos mig!

Nu tänker jag fortsätta med dessa produkter tills jag gör något annat med mitt hår. Kanske får jag för mig att bli mörkhårig igen. Eller kanske så färgar jag hela håret ljust istället!
 

Kommentera här: