Cyber Monday @ iDeal of Sweden

I och med att jag har en ny telefon. iPhone X i mina händer så saknar jag ju såklart skal. När jag hade iPhone 8 så passade ju alla skal från iPhone 7, och till den hade jag ganska många skal.

Nu var ju Rickards mamma så snäll och köpte ett skal till mig då jag inte hade något skydd alls. Men jag är ju lite ombytlig av mig och vill gärna anpassa mina mobilskal efter humör och/eller kläder. Så det var ganska passande att iDeal of Sweden (adlink) har 50% rabatt på alla sina produkter idag. Så jag passade på att köpa mig ett till skal och ett plåboksfodral till min nya telefon.

 
Floral Romance (adlink) fick det bli denna gång. Kanske passar den bättre till de ljusa sommardagarna men jag har ju sedan tidigare Antique Rose (adlink) som passar bra nu under hösten och vintern.

 
Även ett rosa Fashion Wallet (adlink) fick följa med hem. Lika så bäst när det är halva priset. Och på så vis ska jag nog lyckas skydda min telefon riktigt bra.

Så passa på att besöka iDeal of Sweden (adlink) och kika på deras utbud. Massor med fina mobilskal och som idag har 50% rabatt också! Jag längtar redan hem mina varor!

Och där med anser jag mig själv fyndat på Cyber Monday också! Vem vet.. Kanske blir det något mer under dagen! Har ni gjort något fynd?
 
1 Bea:

skriven

Oooo, så snygga! Jag är typ tvärtom jag: använder mest ett enda skal/fodral ;)
Tycker det är svårt att fynda, trots dessa black friday/cyber monday o.s.v. Blir smådyrt i slutändan ändå tycker jag ibland. Jag hoppas dock mellandagsrean ska rendera i några fynd :)
Ha en fin dag! Kram

Kommentera här: