I bokskogen

Nog för att det är läslov, då passar ju kanske en stund i bokskogen in ganska bra. Om man är vitsig. 
Så jag och tjejerna tog med oss systemkameran (som är på tok för gammal för att ens duga) och åkte till den berömda bokskogen i utkanten av vår stora stad. Och där spenderade vi lite tid. Och tog såklart profilbilder enligt Mejas önskemål. 

 
Vädret var ju skapligt, men det blir bra annorlunda ljus när man kliver in i skogen sådär.

 
 
 
Tjejerna älskar att stå framför kameran. De spexar gärna samtidigt som de kan vara väldigt naturliga och tillgjorda. En salig blandning helt enkelt. 

 
 
 
Den är vacker vår bokskog. Lite magisk sådär, men det syns inte riktigt på alla bilder. För den delen som känslan ser, ser inte kameran. 

 
Det var en riktigt mysig stund vi hade jag och tjejerna. Ska försöka hitta fler platser att kunna fotografera dem på. 
Ja, bilderna är inte dem bästa för ett vant fotoöga, men här behövs inget photoshop eller så. Jag är så nöjd med motivet på mina bilder. Mina tjejer ♥

 
Every step you take
I'll be watching you
 

1 Bea:

skriven

Bokskog på läslov, det var vitsigt ja 😋😊 Såg jättemysigt ut! Hoppas ni får en fortsatt mysig dag ❤️ Kram

2 M K:

skriven

Vilken fin bokskog. Hade ingen aning att det fanns en sån i hyfsad närhet. Bokskogar är ju helt klart annorlunda än de skogar som växer här vid mig. Gran, tall o lite blandade lövträd däremellan.

Svar: Vår bokskog ut mot Sundbyholm är alldeles magisk. Ett populärt ställe att fotografera både människor, djur och bilar typ!
Marie

3 M K:

skriven

Jag får helt enkelt göra en utflykt ditåt nåt tag

Kommentera här: