Kaffe, i väntan..

Ute regnar det. Som tur var så var det uppehåll när jag gick till skolan med tjejerna. Men det var ändå lite kallt. Jag gick förbi hemma hos mamma efter lämningen. Hon ligger förkyld där hemma så jag ville bara kolla läget. Hon måste jut trots allt friska på sig till en kommande shoppinghelgen.

Men nu är jag hemma igen. Dricker kaffe och äter chokladbitar till frukost. Är egentligen inte hungrig just nu, men känner att jag behöver något i magen. 

 
Klockan 10.30 har jag tid hos frisören. Ska bli så skönt att få bli ompysslad ett par timmar. Klippning och färgning av håret och så noppring och färgning av ögonbryn står på dagens besök. Ställer mig frågan flera gånger; Varför har jag inte unnat mig det här tidigare för? Men jag är på rätt spår nu. 

Sen blir det till att stödhandla lite på Ica Maxi, hämta ut mer medicin till mig själv innan det är dags att hämta hem Ninja från skolan. Vilja och Meja har basketträning så de är på fritids tills dess att träningen ska börja. Då går de ner till idrottshallen och tränar. 

Det blir middag och en lugn hemmakväll. Vädret tillåter ju det så. Ska ju i stort sett regna hela dagen här hos oss. Dags för en till kopp kaffe innan jag ska bädda sängen och ser göra mig klar för avfärd mot stan och frisören! Hörs!
 
1 Felicia:

skriven

MUMINKOPP :D

2 Bea:

skriven

Ser fram emot bilder på fixade pinglan efteråt :)
Jag åt en Kexchoklad till frukosten *hihi* Ska vara nyttigare till lunch, det var bara så stressigt på morgonen då jag skulle med en buss.
Hoppas mamma kryar på sig och att ni alla får en trevlig torsdag <3
Kram

Svar: Den typ fixade pinglan ska precis skriva ett inlägg ;) Haha!
Marie

Kommentera här: