Kom och köp!

Idag kom tjejerna hem från hockeyträningen med ett kuvert med Bingolottos Julkalender.

 
Dessa ska de nu sälja och på så vis tjäna pengar till både sitt lag och till sin klubb.
För varje såld kalender (som kostar 100 kronor) går 20 kronor till klubben och 30 kronor går till tjejernas lag. 

Och ju mer tjejerna har i sin lagkassa desto mer roligt kan tjejerna ha tillsammans i laget. Så som nalkas så är det en cup i Linköping som väntar innan juluppehåll. Där tjejerna behöver lite hjälp i form av lagkassa till deltagaravgiften.

Så nu uppmanar jag er (i alla fall mina nära och kära) att stödja tjejerna och köpa en lott. Det är en skraplott som skrapas en ruta för var dag. Och förhoppningsvis blir det ju vinst för er skull.
Kom och köp!
 
1 Linn:

skriven

Jag köper en

2 Vicki:

skriven

Jag skulle gärna vilja köpa en. Roligt med lotter/kalendrar från olika ställen.

Beror om du kan skicka ner den?
Har du swich?

Vicki

Svar: Ja men självklart! Kostar ju bara ett frimärke att skicka ner i ett A4 kuvert så det kan jag fixa :)Du kan väl skriva på messenger eller mejl med adressuppgifter så får du svar med mitt mobilnummer till swish ;)
/Marie
Marie

3 Vicki:

skriven

Vad heter du på Messenger?

Trevlig helg,Vicki

Kommentera här: