VIP-shopping @ H&M

Idag blev det VIP-shopping på H&M inne i stan. Med 20% rabatt på hela köpet och så frukost på det.

 
Men tydligen var jag inte alls på shoppinghumör denna morgon. Så tjejerna fick bara ett par byxor var och så två tröjor. En skjorta och t-shirt till mig själv. Men hamnade ändå på lite drygt 1300 kronor efter rabatt. Märks ju att Vilja och Meja kommer upp i högre storlekar, för priset på byxor går ju såklart upp då. Men men.. Det fick duga för denna morgon.
Nu ska ju lappar på kläderna klippas bort, de ska märkas med barnens initialer och så ska de vikas fin på deras sängar så de får titta på dem innan de läggs in i deras byråer. Redo för att användas en annan dag helt enkelt.

Bättre lyckats på nästa köp får jag önska mig själv!
 
1 Vicki:

skriven

Hann ni med frukost och shopping innan skolan?

Vicki

Svar: Nej, då. Jag lämnade tjejerna i skolan innan jag åkte till shoppingen. Den är ju "öppen" mellan 07.00 och 09.30 så jag hann gott och väl handla på den tiden ändå :) Och än så länge så har de inte behovet att välja kläder själva helt så de blir tacksamma för det jag köper :)
Marie

Kommentera här: