Mellanmål och ELLE

Efter en tidig lugn morgon tillsammans med tjejerna. Är fortfarande otroligt tacksam över hur lätta dem är. Vi är ett bra team, jag och mina tjejer.

Ninja sov tillsammans med mig. Hon hade lagt sin pyjamas tillrätta på pappas sida av sängen, så hon visste vart hon skulle. Hon somnade dessutom riktigt lätt igår. Jag kunde dessutom smyga upp när klockan ringde och göra mig klar innan jag väckte tjejerna. 

På jobbet blev det mer eller mindre en käftsmäll till start. Men det ska väl redas ut det också. Men nu finns det i alla fall en tillfällig lösning för mina 2 timmar om dagen men något jag i alla fall kan utföra. 

Men käftsmällen tog lite hårt och det var bra skönt att komma hem och krypa ner i soffan.
Mellanmål, i form av vindruvor och en kopp kaffe, fick göra mig gott medan jag läste en större del av nya numret av ELLE, som landade i brevlådan igår. Samtidigt så passade jag på att uppdatera min mobil, och även min iMac också. Så jag antar att jag måste starta MacBook'en också för att uppdatera den. Men det får bli sen.

 
Men halva tidningen har jag bläddrat igenom. Och med det fick jag en stor längtan till våren och utomhusvistelse. Så detta inlägg blir lagom kort för solen skiner som bara den här utanför, så jag ska passa på att ta mig en promenad här i krokarna innan det är dags att rasta hundarna för att sedan hämta hem mina tjejer. 

Sen har vi en hel ledig tisdagseftermiddag. Utan planer. Bara ledighet. Undra när det hände sist?
 
1 Bea:

skriven

Käftsmällar är väl aldrig roliga, men kan lindras något med kaffe va?! <3 Precis som du gjorde :)
Och sedan sol på det - då hoppas jag att det "inte gör så ont i käken" längre.
Kram till er alla och nospussar till voffisarna <3

Kommentera här: