Det nalkas jultidningsförsäljning 2018

Tidigare i veckan kom det hem vid 3 stycken olika förlag om jultidningsförsäljning. Vilja sålde förra året från två av dem och valde därför att ta två i år också.

 
Jag och julen alltså. Helt klart världens bästa högtid enligt mig. Och därför har jag egentligen svårt att bara välja att sälja/handla från två av dem. Men jag har bläddrat igenom dem och hittat det jag vill ha.
Även Viljas mormor har redan bläddrat igenom och valt ut det hon ska köpa. Vi glömde bara att fylla i det när hon var här. Tur att hon bor nära.

Förra året gjorde Vilja sig en bra försäljning och vi får hoppas att hon gör det i år igen. Liksom förra året så får hon bara sälja till de nära och kära. Tycker fortfarande att hon är för liten för att gå runt själv och sälja. 

Ett steg närmre jul.. Det vill säga ett steg närmre till glögg, pepparkakor och julmusik! Som jag längtar!
 
1 Bea:

skriven

Jingle-bells-kramar var det 🤗
Jag vill alltid gå all-in, men sambon vill helst slippa pyntet... Så när han åkt till jobbet kör jag (pyntar fredagen före första advent) 😂
3 månader kvar nu bara till advent! Snart jul alltså 🤗😍❤😊

Svar: Förr förstod inte R varför julen bra så viktig, men sen vi fick barn så går han också all-in 😍 Jag brukar ha lördagen som pyntar-dag. Då får hela familjen hjälpa till att bära ner alla kartonger och själva välja vad de ska ha framme av allt pynt vi har. Så vissa år har vi inte allt framme och andra år så står sakerna på lite olika platser ❤️
Marie

2 Anna:

skriven

Hon kan ta med tidningarna hit sen 😊

Svar: Låter toppen det 😍
Marie

Kommentera här: