Canvastavla från Önskefoto

I samarbete med Buzzador fick jag chansen att beställa en canvastavla från Önskefoto. Tavlan har nu kommit och jag är riktigt nöjd med resultatet!

 
Ovanför mitt databord sitter nu tavlan och jag kan snegla upp mot den när som jag sitter här. Den tavlan värmer mig riktigt mycket. Kärlek!

Tavlan, som är i storlek 30x40 centimeter, var enkel att beställa. Bara att ladda upp bilden. Jag valde via datorn, men funkar bra i appen också. Och sen tog det ungefär 7 arbetsdagar innan jag hade tavlan i min hand.

En närmre bild på tavlan.

Nu ger jag, Buzzador och Önskefoto er en rabattkod med 30%. Surfa in på www.onskefoto.se/buzz
Uppge kod: BZZ30ALL (koden är giltig till och med 18 juni 2018)

Själv ska jag faktiskt beställa hem en till tavla. Ska bara hitta det perfekta motivet först!
 

Kommentera här: