Nya posters till passagen

Detta inlägg är ett samarbete med Poster Store

Som jag skrev förra tisdagen (finns att läsa här) så har vi fixat till den lilla passagen mellan köket och altan här hemma. Ny byrå inhandlades, och målades. Ny liten entrématta fick också komma hem då den tidigare hade gjort sitt. 

Sen var det bara det lilla kvar. Så i samarbete med Poster Store så klickade jag hem två otroligt snygga posters från dem. Den stora tavlan med vackra magnolian gjorde sig riktigt bra och ståtlig på väggen. Måttet är 50x70 cm och jag passade såklart på att även köpa ramar till.


(svårt att få till ljuset då solen inte alls vill samarbeta med mig)
 
Så fick en liten enkel rosa blomma, i storlek A4, pryda den lilla väggen till höger också. Nu går hela passagen i vitt, rosa och med gulidga detaljer. Det tycker jag passar riktigt bra nu till sommaren och altanentrén kommer att användas flitigt!

Till hösten tänker jag byta ut denna sommarkänsla mot något mer naturlika posters istället. Så fantastiskt att bara kunna byta ut en tavla för att få en annan känsla på ett rum sådär!

Och jag får förmånen att bjuda er på en rabattkod i och med detta samarbete. Så om ni går in på posterstore.se och beställer så får ni hela 30% på era posters om ni uppger koden: POSTER30 (gäller ej på ramar och selection). 
 
 

Kommentera här: