Han, riddaren utan utrustning

Idag fyller han, min riddare utan skinande utrustning, år. 

 
Det firades med kaffe på sängen. 

Presenten fick vänta till efter jobbet. Jag och tjejerna gav honom ett presentkort från Aluns Motor. Så han själv kan köpa en ny hjälm i och med att han tänker satsa på att köra En Svensk Enduroklassiker nästa år. Dock kände han nog på sig vad paketet innehöll men jag hade ju kommit på ett sånt bra rim också;
"Om du störtar, så finns vi här, lika så gör den här".
Jag fick dessutom låna en hjälm-kartong från butiken så jag kunde lägga presentkortet i det och slå in. Så var det inte lika tråkigt att få ett kort bara. Kartongen får han ju dock lämna tillbaka när han väl har bestämt vilken hjälm han ska ha. Känner jag honom rätt så är han nog där och köper sin hjälm väldigt snart!

Även min mamma köpte ett presentkort på Aluns Motor till Rickard. Han villhöver ett ryggskydd också inför den kommande säsongen. Så med lite mer bidrag från mamma just därifrån så kan han nog hitta sig något han villhöver. 

Jag önskar jag kunde ge honom världen. För han är världen för oss. 
Allt han gjort för mig (och barnen) är ovärderligt.

Grattis Rickard på din 34.de födelsedag. Jag älskar dig ❤
1 Anonym:

skriven

Ohh så många tack!! Ni är världen för mig med! ❤️ Jag älskar dig också! ❤️

Kommentera här: