Söndagslistan

 
Hälsa: "Att känna kli i halsen på grund av ny arbetsplats. Nya och betydligt fler människor runt mig varje dag. Inte riktigt vad mitt immunförsvar är van vid. Tur att det stannade vid enbart kli i halsen."

Träning: "Hur ska det ens kunna existera någon träning när man jobbar 100%? Skämt och sidor. Rutiner kommer med tiden, så nej, ingen träning denna vecka med andra ord. Dock bra resultat ändå. Mått räknat alltså!"

Familjeliv: "Fortfararande en hel del dagar delade. Jag på ett ställe och Rickard på ett annat. Men en lördagsförmiddag med godisinköp och en söndagskväll i lekparken gjorde oss gott."

Sportsligt: "Avslutning för säsongen med Ninjas fotboll. Föräldramatch med tillhörande picknick. Härlig kväll med Ninjas alla nya vänner, hennes lagkamrater! Nu uppehåll till efter jul då de ska försöka få till träning inomhus. Jag som enbart trodde att fotboll spelades mellan maj och september.. Typ! Både hockeymatch och basketmatch hanns med att kika på, hela familjen. Och Meja, ja hon deltog i sina första matcher som handbollsspelare. Vilja dessutom så förkyld att det varken blev basketträning eller hockeyträning för hennes del. Dessutom en extra dag av vila nästa vecka"

Egoboost: "En kväll med min vän Anna, gjorde helt klart att arbetsveckan slutade på allra bästa sätt. Att vi skålade med Cava, för mitt arbete!"

Matfilosofi: "Nyttiga matlådor har jag fått i mig fyra av fem arbetsdagar. Det innebär ju då att familjens middagar också varit nyttiga. Vilket då märktes när måtten var bra trots utebliven träning. Dock så hade jag hungriga barn på torsdagskvällen så Rickard fick leverera lunch till jobbet på fredagen."
 

Kommentera här: