Hon som bär mig

Idag fyller min mamma 60 år. 

Kvinnan som stått bredvid mig sedan jag tog mitt första andetag. 
Kvinnan som ställer upp för min och min lilla familj i vått och torrt. Hon som sätter mina barn framför sig själv.

Jag och min mamma. September 1986.

Hon som bär mig trots att jag är vuxen.

Kvinnan jag ser upp till. Min förebild i mångt och mycket.
Hon som valde bort sina egna intressen för att finnas för mina barn nu när de är små. För mig är det ovärdeligt.

Idag lyfter jag på hatten och säger grattis på din stora dag mamma.
Utan dig hade jag absolut inte varit här idag. 

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst för och om min mamma. Men ibland får man inte riktigt till orden som känns så himla mycket kärlek.

Tack för allt mamma ❤
 
1 Bea:

skriven

Oj, så vackert skrivet!❤
Jag blir rent ut sagt rörd.
Varmt Grattis till din Mamma på högtidsdagen 🤗
Och lika varmt Grattis till Dig, som har en så fin Mamma 😍 Och dina barn en så fantastisk Mormor 💖💖💖
Kram till er alla

Svar: ❤️
Marie

Kommentera här: