Vissa gråa dagar

 
Bortom allt det vackra finns även en hel del grått. 
Men jag vet att runt hörnet så är allt lite bättre. Jag ska bara runda hörnet också.

Samtidigt så låter jag inte det gråa ta hela min dag. Det får bara ta små korta stunder.
Önskar jag kunde få ut i ord hur jag känner, jag vet även att jag kan det egentligen. Men jag kommer dit en dag också!
 
För i övrigt så är det mest vackert och färgglatt!

Som idag. Utvecklingssamtal med Ninja i skolan. Sicken grym tjej vi har alltså. Vänner med alla och är en hejare på att läsa. Räkna var hon också riktigt duktig på och jag känner mig så otroligt stolt över henne! Det var en lycklig tjej som jag hämtade från skola. Vilket hon är varje dag efter skolan. Hon trivs verkligen riktigt bra!
Efter middagen var det fotbollsträning för hennes del. Vilja försvann hem till sin vän här på gården och Meja smet hem till mormor för en stund. 

Tacksamhet! Och det är färgglatt!

Vi knyter ihop denna dag och laddar upp för en ny dag imorgon. 
1 Beatrice:

skriven

Allt är inte svart eller vitt, utan ibland hamnar man någonstans mitt emellan - i det gråa.
Men sedan kan man få se toner av gult, rött, grönt, blått, rosa, lila... och tacksamhet <3
Färgglada kramar <3

Kommentera här: