Min tärna sa upp sig

Pratade med syster Linn tidigare idag. Vilja gade ju varit där och lekt med Lucas.
Så när jag hämtade Vilja så ville hon prata.

Hon sa att hon hade tänkt på det ett tag.. Och hon valde att avsäga sig titeln som min ena tärna. Det var på grund av många orsaker (som jag absolut inte behöver ta upp här..)
Givetvis blev jag ju ledsen och sådär. Men jag förstår och accepterar och respekterar hennes beslut. Tänkte inte ifrågasätta det heller.

Frågade då om hon fortfarande ville hjälpa till och sådär med all planering och så som är kvar, och det vill hon ju givetvis göra. Det känns mycket bra att hon fortfarande vill vara delaktig i min dag.. Det är huvudsaken!

Så jag tackar Linn att hon ville ställa upp som min tärna till en början! Love you sis!



Så nu fortsätter jakten på tärnklänning till Anni!
1 Nadja:

skriven

Det är viktigt att inte ta sånt personligt, kan känns tungt att vara tärna! =)

Kommentera här: