Lördag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Har umgåtts med min mamma i stort hela dagen. Det är nog det bästa man kan göra ibland =) Vi lämnade tjejerna hos Mummi och Ukki vid nio imorse, så hämtade vi upp mamma och så passade vi på att ta med Putte också, så åkte vi till Malmköping på marknad. Shoppade en del, dock inte överdrivet mycket, men nöjd blev jag i alla fall.. När vi var nöjda släppte vi av Putte och hämtade upp tjejerna. Därefter tog vi en tripp till IKEA. Mamma ville ha lite hjälp med att handla Viljas present. Så det passade sig så bra. Vi fick också hem lite smått som behövdes =) Sen blev vi alla avsläppta där vi hör hemma och maken for iväg till Örebro för att kika på bilar. Jag fixade med lite tvätt och tjejerna badade i baljan ute. Passade på att äta en kvällssmörgås efter badet. Lagom till att vi var klara kom farmor och farfar hem från stugan. Och hundarna. Tjejerna blev överlyckliga. Vilja blev så speedad att hon ramlade ner från soffan och slog i vedhinken. Precis vid ögat. Hon var lagom blå när hon lade sig sen så vi får hur hon ser ut imorn. Tjejerna fick i alla fall en varsin joggingdress och en påse med chokladbitar att dela på. Även bebisen fick sig ett set =) Nattade tjejerna för strax över en timme sen. Är själv helt slut så jag ligger också i sängen redan. Orkar inte skriva mera nu.. Blir bättre imorn, det lovar jag! Ha en fortsatt trevlig lördagkväll! Kram!

Kommentera här: