Fredagsmorgon!

Det var rätt skönt att vakna upp idag trots natten inte gick som jag ville. Meja sov väldigt oroligt. Oftast är det maken som går in till henne så somnar hon om direkt. Det tog säkert 30 minuter för mig att få henne till sömns igen. Då hade jag själv varit vaken och kunde inte somna om. Meja kom dessutom in till mig redan 05.50 men vi låg och kramades länge innan vi klev upp med Ninja 06.20. Vilja tog sovmorgon till 06.50!

Har startat min förmiddag i tvättstugan. Mindre kul. Frukostgröten är i alla tjejers magar och disken är fixad.
Jag njuter nu av en kopp kaffe. Lite lagom lätt förbannad på vårt internet hemma via Tele2 för det funkar inte. Suck! Tur att man har mobilen och Telenor!
Lite svårt att uträtta ärenden via datorn när det inte finns något i termer. Men jag får försöka ändå!

Nu ska vi fortsätta här hemma innan vi åker till Ica Maxi för att handla till helgen!

1 Nadja:

skriven

Du får göra som jag och använda mobilen som modem ;-)

Kommentera här: