En kärleksdag!

Idag har jag fått suga i mig en massa bebisgos tack vare lilla Milton. Nog blir man allt sugen på bebis när man får hålla smått. Men min lilla (stora) bebis Ninja får vara bebis ett tag till.

Kommer ofta tillbaka på tanken att, när Vilja var i Ninjas ålder (alltså 6 månader) så blev Meja till. Hur tusan lyckades jag? Det är ju trots allt nu den "jobbiga" biten av föräldraskapet börjar. Det ska vara rutiner, tänder, det ska läras krypas, gå, prata. Ja, allt det där ni vet. Det kommande halvåret har jag och maken oss en stort jobb. Att få våran bebis att bli en liten tjej.. Till den tjej som hon vill vara.

Fattar inte varför jag ska vara så jäkla känslig för?!

Så när lilla Milton skulle åka hem med sin mamma, tryggt i famnen så började givetvis mina ögon att läcka ett par tårar. Men han var verkligen så go'!
Tack du fina vän! All lycka och kärlek till er!

Har hämtat hem mina stora stjärnor. De hade haft sig en riktigt bra dag. Gått (väääääldigt långt) på promenad och matat änderna. Det var något de gillade. Så om det blir bra väder på fredag så ska jag och tjejerna gå till Stadsparken och mata änderna som finns där. Lagom mysigt! Men bara om vädret tillåter.

Efter jag och maken faktiskt firar 1-årig förlovningsdag så ska vi ut och äta middag ikväll. Ja, rent sådär så är det faktiskt 1-årig förlovningsdag. Men i praktiken har vi varit förlovade i 4 år. Men skottdagen gör ju sitt också!
Så mina fina svärföräldrar kommer hit till halv sex och tar tjejerna så får vi kila ner på stan och äta lite tillsammans. Bara Han och Hon! Det var länge sen!
Så idag har jag köpt en bukett tulpaner åt maken (eller om det var till mig själv?!) För att få in lite vårigt här hemma! Okej, maken får ett litet paket också, men ja.. =)
Så idag får vi kalla denna dag en kärleksdag!



Nu ska jag gå och gosa ner mig i soffan med mina tjejer, som tittar på Barnkanalen!
1 Sanna:

skriven

Jättetack för idag gumman. Du va så söt när du blev så rörd :) Tror Ninja o Milton gillade varann oxå :) Ett stort grattis till er båda idag. Krama lite på karln från mig oxå ;) Kramkram

2 Malin:

skriven

Härligt att bara få vara tillsammans! Vi tänkte få till en biokväll snart, och i sommar blir det Kent! Egentid är viktigt :)



Kram!

Kommentera här: