iPad

Jag har den finaste maken man kan ha ♥ När jag låg inne på sjukhuset, och det inte såg ljust ut för mig att bli utskriven så beställde maken en iPad till mig. Han trodde att mobilen skulle bli jobbigt att umgås med (eftersom det var typ det enda jag orkade med). Men lagom till att han hade beställt den, så fick jag åka hem dagen efter. Så  jag fick mig en riktigt fin krya-på-mig-present av min make! Han är verkligen den bästa make som jag kan ha. Och den bästa pappan till mina barn! Helt perfekt helt enkelt! ♥

1 Malin:

skriven

Ipad är kanon, Moa använder min massor... nästan mer än vad jag själv använder den! ;) Vilken snäll man du har! Tror han får ta och lära A ett och annat, haha ;)

Kram

Svar: Många som säger att deras män skulle behöva gå i kurs hos Rickard! Vet inte hur jag lyckats få en sån fin karl =)
Marie

Kommentera här: