Och sen ska man hinna också..

Försöker få kläm på att vara både arbetade mamma och heltidsmamna på samma gång.

Att jag dessutom slutade sent idag gjorde inte saken bättre.. Men det går.

Kom hem 18.30. Hann lagom vara en stund med barnen innan de dök ner i säng.
Själv ställde jag mig och började göra maränger. Har ju ett alldeles önskat 3-års kalas i helgen. Då ska det hinnas bakas också!

Maken har åkt till gymmet. Så just nu sitter jag bredvid Mejas säng. Hon hostar så hon får ont. Både mollipect och hennes egna medicin är tagen, men verkar inte bita. Försökt bulla upp med kuddar så hon kommer lite högre, men hon hasar sig själv ner.
Risk för jobbig natt om inte medicinen hjälper. Men när hon är på fötterna så är hon ju så pigg så.

Vi får se hur morgondagen blir. Allt för min fina prinsessa!

Snart är första av två plåtar färdig. Så bara byta plåt och sen in till Meja igen. Hon vill gärna hålla handen!

1 Sanna:

skriven

Lilla lilla vännen då <3 Hoppas medicinen hjälper så hon får en lugn natt o all sömn hon behöver. Massa krya-på-sig-kramar från oss

2 Jacqueline:

skriven

Så duktig du är som jobbar sent och sen orkar hem och baka!

Ja, det är roligt att spekulera och det kan man göra i evigheter. Men kommer bita mig i tungan på UL om 2 veckor för att inte ta reda på kön då. Har vi väntat så här länge kan vi gott vänta några till och få det som en överraskning! :)

3 Anni:

skriven

Lilla skruttiluttan då :( krama massor från mig <3

Kommentera här: