Jag har blivit anställd

Ni har ju säkert undrat vad jag har hållt på med de senaste veckorna, något lite hysch hysch sådär. Inget jag direkt skrikit ut. För jag var rädd. Rädd att det inte skulle gå vägen. Att snubbla på målsnöret igen är inget jag vill eller orkar göra just nu. Har kämpat i ett halvår på tre arbetsplatser utan resultat. Att då kämpa igen, skriva ut det, för att sen snubbla. Nej, det orkade jag inte.

Men nu.. Nu kan jag skriva ut det. För nu är allt klart!

JAG HAR BLIVIT ANSTÄLLD!

 
Inte inom kommunen. Där har jag fått släppa mina tre arbetsplatser för att ge mig in i en ny riktning. En riktning inom sälj. För ett privat företag här i Torshälla. HELTID dessutom.
Förstår ni hur lycklig jag är?

Jag har aldrig tidigare arbetat med denna typ av sälj tidigare. Kan inte påstå att arbeta som affärsbiträde på Micro Bildelar AB är ens i närheten av det jag ska syssla med nu. Men jag är taggad. Vet att jag är snabblärd och kommer klara av detta perfekt! Det är i alla fall det jag intalar mig själv. Och det måste jag!
Jag har inget att förlora! Det sköna är att min chef också ser att jag kan lyckas. Det stödet är det bästa stödet!
Visst kommer det bli lite tungt att ibland behöva sova borta då kunderna finns över hela Sverige, men stödet jag har av min älskade make, gör att jag känner mig trygg med det. Att han vill att jag ska lyckas, det är det varmaste och finaste min make kan ge mig just nu (förutom äran att vara mamma till våra tre små tjejer, som faktiskt inte är så små längre).

Jag kunde inte sluta le. Alla de där rosa molnen som alla pratar om.. Nu får jag också gå på dem. 

På tisdag ska jag vara på plats på kontoret. Då ska jag få min plats och mina saker och framför allt så ska jag få bli en av dem! Dem på kontoret!
Intensiv introduktion på 2 veckor, träffa kollegor från annan ort. JAG ÄR REDO!

Det är min tur nu, vinden har vänt!
1 Elin N :

skriven

Lycka till :) & grattis!
Klart du fixar dehär :)

Svar: Tack Elin!
Marie

2 Terhi :

skriven

Because you're worth it! <3 Kram och *spark i baken*

Svar: Tusen tack Terhi <3 Kram
Marie

3 Sanna:

skriven

Grattis! Så glad för din skull :) The future is good ;)

Svar: Tack så mycket!!!
Marie

4 alex:

skriven

Grattis gumman! Du kommer lyckas galant! Lycka till, kram !

Svar: Tack Alex!! Kram
Marie

5 Anna (grannen) :

skriven

Åh va roligt! Grattis :) Hoppas du kommer att trivas! :D

Svar: Tack så mycket!!
Marie

6 Anna:

skriven

Stort grattis - vad roligt!! Blir lite nyfiken på vilket företag det är, men det kanske du inte vill skriva ut...? :)

Lycka till i alla fall!

Kommentera här: