Jobb och jobb hela dagen lång

Har precis fått i mig min havregrynsgröt. C-vitaminen är snart uppdrucken och det börjar bli dags att röra sig mot dagens första arbetsplats. Barn och Utbildningsförvaltningen.
Där jobbar jag idag mellan 09 och 12. Intervjuer ska skrivas rent och skickas iväg på korrektur. Påminna de som inte svarat.

Sen blir det en snabbis till gymmet. Tanitavägning står på dagens agenda.

Är lagom nervös faktiskt. Men ser detta som en chans till att bara bli bättre. För det är ju det som är meningen. 4 veckor från och med igår. Eller ja, lagom från och med igår. Från och med måndag nästa vecka så går jag förhoppningsvis all in.

Efter det blir det raka vägen till Medborgarkontoret i Torshälla för att arbeta mellan 13.30 och 17.00.
En kort middagsrast på 30 minuter för att sedan köra det sista kvällspasset för denna gång på Bonsai, 17.30-21.30.

Chefen och min ena kollega såg över mina timmar igår och jag överskrider timmarna för morgondagen. Så chefen gav mig ledigt i morgonkväll. Så då arbetar jag endast till klockan 16.00! Det är jag så otroligt tacksam för!
Vilja blev så glad att hon började gråta när jag talade om det för henne imorse. Att det faktiskt förmodligen är jag som får hämta dem på fritids och förskolan i morgon strax efter klockan 16.00! DEN LYCKAN!

Nu måste jag borsta tänderna och kila ner till bilen!
Jag hoppas att ni får er en härlig tordag! Det är snart helg!

Kommentera här: