När allt tar slut

Så kan jag andas en kort stund!
Idag när klockan slår 16.00 så avslutas min jobbigaste vecka på länge. Då har jag arbetat 43 timmar.

 
Fast att jobba 43 timmar är ju inte alls farligt. Det handlar ju bara om någon timme utöver heltid. Men att flänga på 4 olika ställen. Det är det som tar krafterna ur mig. Men jag är så tacksam för att jag fått jobba och får jobba på dessa ställen. Även om det ena vikariatet tog slut igår och uppdraget för Barn och Utbildning förhoppningsvis tar slut på måndag.

Men det ska helt klart bli skönt med lite ledig tid en stund framöver!

Nu sitter jag och kastar i mig min havregrynsgröt. Måste snart gå ut till bilen och skrapa rutorna. Klockan 09.00 stämplar jag in i receptionen i stadshuset för att arbeta till klockan 12.00 för att sen ta bilen ut till Torshälla medborgarkontor för att jobba 13.00 till 16.00

Jag hoppas att ni får er en härlig fredag! Det tänker i alla fall jag ha!

Kommentera här: