Min Vilja 9 år

Igår fyllde min förstfödda tjej 9 år. 

 
Vi spenderade förmiddagen på Parken Zoo, ett ställde där hon älskar att vara. 

 
Passade på att äta lunch på Stationen innan vi tog oss vidare till Wilma och Morris lekland för lite lek och bus. Vi avrundade på Tivolit med massa karuseller. Rickard hade en tjuga på sig så jag sa att han skulle satsa nummer 7 på godishjulet. Det var bara en känsla. Och det blev ju ganska bra!

 
14 påsar bilar blev vinsten i den stora påsen. Vad ska vi göra med dem?

Vi tog oss vidare till Strängnäs för att äta en Slagsta Glass i deras hamn. Den var väldigt gott. Passade även på att leka av oss den sista energin i deras stora aktivitetspark i hamnen. Tjejerna var mycket nöjda när vi åkte hem och handlade inför en fruktsallad. Det blev en tidig sänggång för tjejerna efter en dag med massa lek och bus. De somnade redan vid åtta men tog dessutom sovmorgon till klockan åtta. 

Det var en nöjd Vilja som somnade gott som en 9åring. Det gör mig lycklig ♥
 
1 M:

skriven

Vilken tuff bild på henne.

Oj oj, 14 påsar bilar skulle inte räcka länge här. Jag har hamnat i nån bilarcravingsperiod just nu.

Svar: Jag ska försöka mig på pannacotta nån dag. Tog iofs lång tid enligt recept så det får väl bli en regnig dag då man ändå är hemma :)
Marie

Kommentera här: