Innan klockan ringer

Under våran semester så har jag säkert vaknat närmre åtta varje morgon. Tjejerna, som är ute nästan hela dagarna, sover så ju klart mycket bättre också. Och eftersom Mini gärna kommer in till mig så sover hon lika länge som jag och de två stora sköter sig ganska gott själva. Tar sina enheter och tittar på youtube i sängarna för att inte väcka mig eller Mini.
Så bara för att jag ska till jobbet en sväng idag så ställde jga klockan på 07.30. Allt för att slippa stressa på morgonen. Vill ju gärna dricka mitt kaffe i det lugna och så. Men jag vaknade innan klockan ringde. Min aktivitetsklockan registrerade min sömn p å8 timmar och 1 minut. Det vill säga att jag sov mellan 22:45 och 06:56. Så sömnen bör ju vara godkänd men jag känner mig ändå inte utvilad. 

 
Men nu sitter jag här i soffan och njuter av mit kaffe. Är skapligt nöjd över nya datorn också. Så smidig att bara flytta med sig. TIll skillnad mot iMac'en som måste så fast vid ett skrivbord. Vi testar oss in vilken av datorerna jag ska ha kvar och vilken Rickard ska ta med sig i flytten sen. iMac vs. MacBook Air. Hmm?

Har hunnit starta en tvättmaskin också. Får hoppas att torktumlaren hinner bli klar innan vi åker sen. Men tror vi skulle åka runt två i eftermiddag, så det ska den såklart hinna. Men annars tänker jag bara ta det lugnt här hemma nu på morgonen. Inte stressa alls. Tar en promenad till jobbet sen innan det är dags att hämta hem mina tjejer från deras sleepover! 

Det blir tyvärr lite sämre med uppdateringar här på bloggen den närmsta dagarna då vi ska på vift. Kan vara lite skönt att koppla ner också. Tycker det är så litet att blogga från appen, då jag inte får till inläggen som jag själv vill och allt tar längre tid. Men vi får se.. Ni märker ju om det uppdateras här eller inte!

Ha en fin torsdag kära läsare! Jag ska njuta av mina sista dagar med tjejerna inför deras semester med sin pappa!
 

Kommentera här: