Skapligt med sömn

Jag som inte alls var trött igår på kvällen passade på att bädda rent i sängen också. Det är något magiskt med nybäddat när man ska sova. Så jag kröp ner i sängen tidigt, även fast jag inte var trött.

 
Men jag somnade tidigt ändå. Redan 21:43 gick jag in i sömn och vaknade 05:35 efter att ha snoozat klockan lite. Eftersom jag bara har mig själv att tänka på nu under morgonen så behöver jag inte så jätte lång tid på mig. Så nu sitter jag här redo för dagen. Ska bara dricka upp kaffet i stort sett. 

Så jag har fått skapligt med sömn i natt, det känns bra. Kanske var det löprundan som gjorde att jag sov lite bättre. Jag tänker intala mig det i alla fall.

Nu väntar en intensiv arbetsdag fram till klockan 12 ungefär. Känner mig ganska redo för det. Nu kör vi!
Ha en fin fredag kära läsare!
 

Kommentera här: