Dagarna rullar på

Vi tar dagarna, dag för dag. För att kunna få ordning på oss alla faktiskt. 
Igår var tjejerna med Rickard på speedway. Den bortregnade matchen kördes igår.
Idag är de hemma med mig. Imorgon en stund med Rickard då de har off-ice träning med hockeylaget.

 
De passade på att leka i mormors lekpark medan jag tog mig en vila på soffan för en stund sen. Det var skönt att faktiskt bara ligga på soffan och göra ingenting. Har haft fullt upp på jobbet och vet knappt ut eller in riktigt på så vis. Men nu är det bara 2.5 arbetsdag kvar innan två veckors ledighet med tjejerna väntar. Det ser jag fram emot! 

Men nu väntar alla kvällsbestyr här hemma. Det vill säga; plocka ur diskmaskinen efter dagens middag, vika tvätten som är klar i torktumlaren och sen natta barnen. Mer än så tänker jag inte göra riktigt.

Laddar upp inför morgondagen som består av vattning av alla våra blommor på jobbet. 
Ha en fortsatt fin tisdagskväll kära ni!
 
1 Days by Johanna:

skriven

Eller hur, vad sänder det för sinagler till barn och ungdomar? Nej, gör det du åtagit dig, sedan roa dig :)

Bra du unnar dig lite vila med. Och du tvätten kan faktiskt vänta ;) om du inte orkar!

Önskar jag bodde lite närmre dig

Svar: Hade ju varit väldigt roligt om du hade bott närmre. Men så snart allt är lite mer orörligt på min front så kan jag alltid ta mig iväg. Kanske ett stopp hos dig kan bli aktuellt då :)
Marie

Kommentera här: