Shoppa online

Att handla online är ju väldigt smidigt. 
När man ska shoppa online så kikar man gärna efter rea, erbjudanden, rabatter och kanske till och med värdekoder. Allt för att komma undan lite billigare. 
Jag älskar att hitta värdekoder HÄR innan jag ska till att shoppa. 

Ibland kommer jag över bra erbjudanden och det gör shoppingen lite mer trevlig, även om den sker hemma framför datorn. Som igårkväll. Då passade jag på att klicka hem nya produkter från Löwngrip Care & Color via Nordicfeel.se

 


Och med hjälp av värdekoden så fick jag 15% rabatt på mitt köp. Det tackar jag inte nej till! Nu gick ju koden ut igår, men det kommer ju hela tiden in nya erbjudanden och värdekoder, så det gäller att hålla lite koll själv så man inte missar några riktigt bra erbjudanden!

Så använd er av länken för att hitta era värdekoder och erbjudanden för lite billigare shopping!
 
1 Annelie:

skriven

Tack för länken om rabattkuponger, bra att ha då jag shoppar mycket online.

Ha en jättefin lördag.. // Annelie

PS. Hittade hit genom Vikis blogg.. DS.

Svar: Välkommen hit!!
Jag shoppar också, kanske lite för mycket, online så jag är så tacksam när jag hittar rabattkuponger sådär :)
Marie

Kommentera här: