En söndagsmorgon i min smak

Tidig morgon idag. Redan 05:53 slog jag upp mina bruna ögon. Tyst i hela lägenheten. Men en halvtimme senare hörde jag Vilja och Ninja småprata på rummet och jag steg upp och gjorde lite kaffe.

 
Tillsammans med tjejerna i soffan tittade vi på barnkanalen en liten stund innan de blev upptagna med lek istället. 
Jag väckte maken strax innan åtta. Då hade jag hunnit med att grädda en hel del våfflor som jag tänkte lyxa till denna söndagsfrukost med. Lyckliga tjejer! 

Nu ska vi strax ögra oss klara för att åka iväg på hockeyavslutning med tjejernas lag. Det blir lek och umgås utanför isen istället. Jag ser fram emot en fin söndag med härliga människor! 
Vad har ni för er idag då?
 

1 Netti Starby:

skriven

Åh vad gott med våfflor och du får ha en fin dag! <3 Kramis

2 Days by Johanna:

skriven

åh härlig lyxfruost.

Jag gillar inte heller ringa 1177, för jag tror bara de skall tro jag är en nojjig mamma, men när jag ringer dom då är det verkligen illa haha

3 Vicki:

skriven

Så roligt att du tittade in hos mig :-)

Innan när vi hade blomsteraffär köpte jag också alltid med mig en fredagsbukett hem. Blommor är något så vackert.

Ha en trevlig söndagkväll,Vicki

4 Bea:

skriven

Vilken smarrig, lyxig frukost och en så härlig kaffekopp :) Och fantastiska hockeytjejer! Här i hockeystaden Skellefteå är det rätt många tjejer som spelar hockey och nu ska dom få ett eget lag :)
Girlpower, typ ;)
Sköt om er

Kommentera här: