Att koppla av för en stund

Även om jag går hemma hela dagarna så är ju huvudet igång hela tiden. Det är svårt att faktiskt bara sitta ner och njuta av en kopp kaffe i det lugna. Men idag har dagen gått i ett. Först med att koka en massa vatten, sen världens snabbaste besök på IKEA (äntligen!!) och sen hämtade jag Ninja i skolan. Hon fick följa med till sin farfars jobb och hämta en påse med pantflaskor. Tjejerna samlar ju på pantflaskor inför nästa års semester (redan!!)

Sen kom vi hem och Ninja tog några kakor och en festis och satte sig och tittade tv. Så jag passade på att göra en kopp kaffe och ta några kakor jag också. Stadens gratismagasin hämtade jag hem från Hemköp och jag kopplande av för en stund.

 
Ninja var lugn och jag var lugn. Det var skönt för en stund. Men sen så tog det lugna slut och jag dammsög sovrummet, och lade dit den nya mattan (bild kommer när rummet är klart, typ snart..) Och så fixade jag med disken. Konstigt nog blir det disk fast jag knappt gör något. Och så är det snart dags att börja med middagen. Vilja och Meja kommer hem från basketträningen om ungefär tjugo minuter så.

Tvätten i torktumlaren ska jag också försöka hinna med att vika också.
Efter dagens middag blir det besök hos barnens farmor och farfar. Det ser vi alla fram emot ♥
 
1 m:

skriven

Äsch då, du var till det stora köpcentret idag. Jag tänkte på dig när jag konstaterade att nu när jag fått min ersättning från fk så skulle jag kunna ta en tur till ikea o köpa hem mina förvaringsburkar som jag ska ha djurfoder i. Men jag kom aldrig iväg idag.

Svar: Jag kan åka när som i stort sett :) Tycker det är roligt att åka dit, även om man inte handlar något alla gånger :)
Marie

2 M K:

skriven

Haha jaha du tänker sååå 😉😜

Kommentera här: