Vad jag drömmer om just nu

Att resa. Jag vill åka iväg på en weekend med Rickard. Bara han och jag. Nackdelen är att jag inte vet vart jag vill åka. 
 
Kan snart alla SAS destinationer i Europa men vet fortfarande inte vart jag vill. Eller jag vill ju överallt men jag kan ju bara välja ett ställe. Så vart ska jag?
 
Vi har tidigare pratat om Prag. Vad finns att göra där? Se den där berömda bron kanske? 
Jag vill tillbaka till London. Men kanske är det bäst att åka med syster som faktiskt bott där och kan visa mig mer? Mer än det vi såg sist.
Tyskland sägs vara spännande att se. Berlin? Hamburg kanske?
 
 
Han skulle visa mig världen. Men kanske räcker det med att åka tillbaka till Spanien, där han lovade mig det? 
 
Men hjälp mig nu..
En weekend. Två vuxna. Ett skapligt fint hotell så nära centrum som möjligt (för att slippa allt för många transporter). Sol och bad är inte det viktiga. Gärna bra shopping. Torsdag till söndag helst, för då är det enklas med barnvakt för våran del. Ge oss resetips på vart vi kan åka! 
 

Kommentera här: