En tjejkväll utöver det vanliga

Vilken fantastisk kväll jag och Malin fick oss i fredags. Helt klart en kväll utöver det vanliga. CRfitness hade helt klart lyckats och jag är tacksam över att jag och Malin gick dit.

 
Efter några glas Cava på hotellrummet smet vi ner till byggnaden bredvid där tjejkvällen ägde rum. Helt perfekt att inte ens behöva jackan med sig. Välkomstdrink och mingel bland fantastiska företag blev en bra start på kvällen.

Lite presentation och Swedbank ställde upp med en fantastisk man som pratade om pension. Som Carola sa den kvällen; "Pension är inte sexigt, men det ska vi ändra på." Nu visste jag ju en hel del redan innan så jag känner mig safe på den punkten. Även fast jag "förlorade" pension i 4 år när jag (och Rickard) valde att jag skulle vara hemma med barnen. 

Matilda Frisk (Viktor Frisks syster) intog scenen och pratade om feminism. 

Så två starka ämnen på samma kväll. Pension/sprande och feminsim.. 

En härlig buffé serverades fram. Guldklimpen hade en modevisning á la femmepower och min känsla skriker att jag ska åka dit och handla. Frågan är om plånboken är så sugen efter allt snack om pension och sparande. Men kanske kan jag övertala Rickard lite. 

Fantastiska låtar framfördes av Angelina Pavarelli vid tillfällen. En riktigt fin tjej som har det lilla extra.

Jag och Malin missade efterrätten, men vad gjorde det när vi fick en fantatisk goodiebag precis innan vi vände tillbaka till hotellet när tjejkvällen var över. En goodiebag fylld med massa godsaker, bra-att-ha-kort för skönhet, hälsan och modet. Dessutom ett skrivblock från CRfitness som helt klart kommer att fyllas med alla mina egna tankar om mig, min hälsa och min skönhet. 

Men kvällen tog inte slut för att tjejkvällen tog slut. Genom dörren från Gränden fanns det efterlängade dansgolvet som kallade på mig och Malin. Och där fanns vi tills allt stängde. Bland de sista ut, fick det bli den obligatoriska trippen förbi McDonalds innan vi stupade i säng på hotellet. Trötta men lyckliga.

Efter alldeles för få timmar med sömn så tog jag mig hem. Och det har tagit mig ett flertalet timmar in på detta dygn för att bli människa. Men vet ni, det var det värt! En helt oförglömlig kväll med Malin. Det ska vi göra om. Snart nog, så vi hinner nog inte vänta till nästa års girlsnight. Men vi lär nog hänga på låset när de släpper biljetterna till den!

Efter den kvällen känner jag mig stark på något vis. Det finns mycket att jobba på, både psykiskt och fysiskt. Men det ska jag ändra på. Snacka om egoboost! Tack för det alla inblandade ❤

Dags att ladda för ny vecka. Nya mål och nya tag! Nu kör vi!
1 Beatrice:

skriven

Så fin du är! <3
Och vilken trevlig kväll ni måste ha haft.
KRAM!

Svar: Åh! Tack så mycket ❤️Det var helt klart en lyckad kväll! Kram!
Marie

Kommentera här: