Vi fyller 7 år tillsammans

Idag fyller jag och min blogg sju hela år tillsammans. Tänk vilken resa vi gjort. 

Det är ju nästan värt att firas i alla fall. Kanske blir det ett bubbel strax när tjejerna har blivit nattade.

Vägen med bloggen har inte alltid varit så himla rak. Ibland stannar orden kvar bättre i mitt huvud och jag får inte ut dem. Varken i ett tomt dokument på datorn eller i ett skrivblock vart jag nu än är. Det tar liksom stopp! Vissa läsare har valt att vända det jag skriver till något helt annat och fått det emot mig på något vis.

Men under sju år så har jag hunnit med en hel del i bloggen. Och mer kommer det förmodligen att bli också. För ännu känner jag mig inte redo att ge upp min tid som bloggare.

Bloggen har även varit kantad av en mängder med kommentarer. Men jag har faktiskt 26 icke godkända kommentarer liggandes som jag anser inte är lämpliga att publicera. Men de ligger kvar som icke godkända ifall det är något jag måste gå vidare med. Jag är dock väldigt tacksam över de få fina kommentarer som jag faktiskt får här i bloggen. Få men väldigt fina!

Och återigen så har orden tagit stopp. På något vis kändes det som om inlägget skulle bli väldigt lång när jag satt i bilen på väg hem från Viljas hockeyträning och funderade. Men nej, det blir inte bättre än så här idag!
♥♥♥

Jag riktar ett stort tack till er läsare för att ni är med mig på denna resa!
Vi lyfter glaset och säger grattis till mig och min blogg på vår 7årsdag!
 
1 Linn:

skriven

Grattis 🎊

2 Jenny Skyllberg:

skriven

Grattis till er båda 😉 vad tråkigt för dig att behöva stå ut med såna kommentarer - tyvärr slutar man aldrig att överraskas över hur en del människor beter sig!!

Jag gillar i alla fall att kika in här ❤️

Svar: Tusen tack ❤️Ja, och just denna person som kommenterar vet vem jag är och skriver opassande saker men väljer att vara anonym. Det är lite jobbigt faktiskt..
Marie

3 Bea:

skriven

Grattis till dig och bloggen!
Jag tror det var 3 år jag & min blogg firade i somras...
Sen att orden tar stopp ibland är väl ingen fara <3 Jag kan lära dig lite bondska, så har du fler ord att använda *hihi*
Kram

4 M:

skriven

Känner igen det där. När man sitter i bilen eller gör något HEEELT annat så är blogginlägget liksom skrivet och klart. I huvudet. Sen ska man bara få ner det på pränt och alla orden har flugit sin kos.

Kommentera här: