Jag har lovat barnen

Ikväll är det speedway här på hemmaarena. Smederna möter Masarna och jag har lovat tjejerna att följa med.

 
Denna bild är från förra året. Röda tröjor är ett måste för tjejerna så jag måste tyvärr köpa en ny tröja till Meja och Ninja då deras är för små nu. Med tanke på att tröjan Ninja har på sig på bilden (under västen) fick hon när hon fyllde 3 år. Lillan växer inte så fort och kunde med andra ord ha storlek 90-100. Så den presenten, som hon fick av min vän Carro med familj, är med andra ord välanvänd. Vilja kanske också bör få en ny tröja då hon kör med Team07-lagtröjan från 2016-2017. Dock gör hon ju bra reklam för företagen som då var med och sponsrade deras kläder. Men ja. Kanske nya tröjor till alla tre får bli dagens inköp!

Rickard ska äta med jobbet på arenans "VIP-hylla" då de är med och sponsrar, men sen gör han oss sällskap nere vid grusslänten. Nära in och utgången så vi kan smita hem lagom till de sista heaten, då tjejerna inte alltid orkar hela kvällen.

Speedway är inte riktigt min grej så jag försöker i alla fall följa med en eller två gånger för tjejernas skull. 
Väder appen säger mulet men ingen nederbörd. Får hoppas att den håller det också! Jag ser i alla fall fram emot en kväll med mina tjejer på Eskilstuna Motorsportarena idag ❤
 
1 Bea:

skriven

Åh va häftigt med speedway 😊 Hoppas ni får en trevlig dag ❤ Kramizar

Kommentera här: