Helosan® salvor

I samabete med Helosan®

 
Så har jag fått testa både Helosan® Orginal och Helosan® Fotsalva.

Jag har länge redan använt Helosan® Orginal till både mig själv och till barnen. Speciellt Ninja som får extremt torr hud under hösten. Under pandemin har även denna salva varit så bra när man i stort sett har använt handsprit så huden blivit uttorkad. 

Men för första gången har jag fått testa Helosan® Fotsalva. Jag som har problem med spruckna hälar blev väldigt imponerad av denna. Salvan sugs upp väldigt fort under fötterna och man känner sig inte klibbig efter användning. Och efter en tids användning varje kväll så kände jag helt klart en förbättring på mina spruckna hälar.

Bägge salvorna från Helosan® rekomenderar jag. Att de dessutom är parfymfria gör att jag kan använda den på jobbet, då det finns överkänsliga personer i min omgivning där. 

Helosan® salvor är helt klart något jag tänker fortsätta köpa och använda. 

Kommentera här: