London calling

30 dagar till avfärd..

 
Ja, medan vi ändå är på ämnet nedräkning så kommer här med min nästa nedräkning. Resa till London om 30 dagar. En weekend från fredag till måndag tillsammans med våra vänner Adde och Lotta. Vi ska låta Adde och Lotta visa oss London från deras sida då Rickard inte varit i London tidigare. Jag var dock i London för 6 år sen, men då fick jag ju uppleva det genom min systers ögon.

Vi kommer bo precis vid Hyde Park där vi även ska besöka Winter Wonderland. Äta gott och dricka gott men mest av allt må gott är något vi ska göra på denna resa. Så detta ser jag väldigt mycket fram emot just nu då dagarna är lite jobbigare än vanligt just nu.

Tjejerna ska bli hemma med mormor. Hon kommer hit och bor med tjejerna så de får vara på hemmaplan. Inga träningar eller matcher den helgen så mormor får det ganska lugnt. Bortsett från att tjejerna redan nu tjatar på mormor om att det visst går att äta ris, kyckling och currysås till alla måltider förutom frukost. Men de älskar när mormor sover hemma hos dem. 

Planet går tidigt på fredagsmorgonen och så landar vi sena eftermiddagen på måndagen hemma så det blir i stort sett fyra dagar. 

Nu ska jag fortsätta nedräkningen. 
1 Elin:

skriven

ÅH va häftigt med London. Kul.

Kommentera här: