Stiltje i livet

När det inte händer så mycket..

 
Vad ska man blogga om ifall livet inte händer? När livet är stillastående? När man inte riktigt vet vad som orkas göra den kommande dagen?

Då blir det ju såklart glest mellan blogginläggen också. För det är inte allt för roligt att skriva samma sak varje dag. Jobbar hemma på heltid, lägger mig i sängen och läser böcker, lagar lite mat de dagar Rickard inte gör det. Kör lite barn till träningar de dagar Rickard inte gör det. Tittar filmer eller fortsätter läsa böcker de dagar då Rickard kör barnen till träningar. Ja, det händer med andra ord inte allt för mycket i livet just nu.

Men hösten är här och idag visar sig från den bästa sidan. Solen skiner, lite kyligt i luften.

Jag har besökt jobbet idag. Beställde från New Body från Anna som lämnade paketet på mitt skrivbord så jag åkte dit för att hämta det. Deltog även på informationsmöte innan jag styrde bilen hem igen.

Akupunktur nummer 5 genomfördes direkt därefter. Jag väl väldigt öm i händerna just nu då nålarna som sätts bredvid lillfingrarna gör väldigt ont. Finns tydligen väldigt mycket nerver där. Dessutom var jag väldigt stel i nacken idag så ena nålen ramlade ut. Liksa så gjorde den på ena lillfingret. Men det är inte så konstigt eftersom jag körde genom rehab igår vilket jag inte gjort på länge. 3 stycken besök till är inbokade framöver och de resterande 2 besöken väntar vi med för att se om vi kan skjuta på den lite grann. Då blir det totalt en kur om 10 gånger.

Nu ska jag strax köra in Vilja till hennes träning. Sen hämta Meja och Ninja för att köra dem till sin träning (de är på olika ställen på tisdagar) men där stannar jag. Föräldramöte med deras lag i samband med träningen (Meja och Ninja spelar i samma lag). Så idag händer det ju i alla fall något.

Jag ser ju i statistiken att ni är många som läser varje dag även om det inte kommer inlägg. Det glädjer mig och jag ska försöka bättra på mig med inlägg också! 

Kommentera här: