Önskefoto fotokalender A3

I samarbete med Önskefoto..

 


Så har jag fått framkalla en fotokalender i A3 format. En stor väggkalender med hjälp av deraas verktyg kunnat få anpassa den efter mina behov.

I vår familj är vi 5 stycken och därmed kunde jag använda mig av mallen med 5 kolumner. Alla fick dessutom sitt namn i valfritt typsnitt. 

Väggkalendern gick dessutom att variera i antalet bilder i headern. Så ibland hade valde jag 3 bilder, ibland 1 och som mest använde jag 4 bilder. 

Verktyget för att anpassa sin personliga kalender var enkelt att använda. Dessutom kunde man anpassa startmånad efter sitt egna behov. Själv valde jag september då säsongen för tjejernas basket börjar då och vi får plats att skriva ner alla träningar i deras egna kolumner. 

 
Nu hänger den på väggen i vår hall så vi missar inget på vägen in eller ut från hemmet. 

Om ni också är sugna på att skaffa ner en fotokalender utefter ert behov så kan ni använda er av min rabattkod; CAL22BUZZ - surfa in på länken HÄR och kika.

Kommentera här: