Den var bra, men ingen wow bok

Som jag skrev min söndagslista (finns att läsa här) så hade jag ju börjat läsa Annette Haaland's Pastor Viveka och tanterna. För att vara ärlig så började jag på den i söndags, precis innan jag började skriva min lista. Och i måndags hade jag läst ut den. Trots att jag inte fick någon wow-känsla för boken. Visst, den var bra. Men inte riktigt min typ av bok.

 
Trots att det inte var min typ av bok så beställde jag ändå hem uppföljarna till boken från Adlibris (adlink). Och igårkväll fick jag sms om att böckerna fanns att hämta på Coop Konsum. Men jag fick meddelandes 21.21 så jag ansåg att det var lite väl sent att hämta paketet då. Men idag hämtade jag ut det. 

Har börjat läsa Pastor Viveka och Hundraårsjubileet. Har kommit 2 sidor då Meja har fått hem läsläxa igår som ska läsas varje dag. Och jag var tvungen att lägga min bok åt sidan för att hon skulle få läsa sin läxa istället. Snart är det ju eftermiddag och hela den är uppbokad på både träningar och matcher. 

Så jag får väl stoppa ner min bok i väskan och läsa lite när Ninja har fotbollsträning. Om inte regnet kommer förstås. Det kan man ju inte veta numera då väderleksrapporten säger lite som den själv vill. 
 

Kommentera här: