Söndagslistan

 
Hälsa: "Efter veckans släpp av beslut så känner jag mig en aningens harmonisk. Minder stressad och mer glad utåt. Tyngden som släppte från axlarna var väldigt behövligt. Jag är inte helt pigg i kropp och knopp ännu, men jag är på god väg."

Träning: "Jag kom iväg till gymmet två gånger. Ett benpass med Malin och ett armpass alldeles själv. Jag känner mig stark. Fast det är en lång resa jag har framför mig för att komma ikapp där jag en gång var."

Familjeliv: "Mycket uppdelat denna vecka. Rickard som jobbade och var på möte men gårdagsförmiddagen (finns att läsa här) gav oss så mycket att det täckte upp hela veckans behov."

Sportsligt: "Hockey, fotboll, basket och så Mejas nya sport; handboll. Kul med nytt och en lycklig Meja. Vi knåpar våra dagar så går det ihop sig bra ändå."

Egoboost: "Hemmakväll med tjejerna och Malin i fredags. ite vin, tacos och idol. Precis en fredagskväll i min smak."

Veckans inköp: "En ny cykel till mig. Förlust av cykeln kändes så onödig. Även om hösten och vintern är på intåg så var det rea på cyklar och jag kan cykla alla dessa fina höstdagar, tillsammans med barnen. Det blev en premiärtur med tjejerna i fredags efter skolan."

Nedräkning: "4 vardagar kvar på den femte dagen åker vi. Ska bli riktigt skönt med en kort paus precis innan allt nytt ska börja. Men jag tror faktiskt att tjejerna längtar mest. 4 vardagar kvar tills farmor hämtar dem i skolan."
 

Kommentera här: